Zápisy do kurzů

Podmínky zápisu pro aktuální studenty (zimní semestr 2017/2018):

  • u svého lektora si vyzvedněte zápisový lístek
  • vyplněný a podepsaný lístek odevzdejte do kanceláře AF
  • zvolte úhradu kurzovného (viz níže „Způsob úhrady kurzovného“)

Ke stažení: rozvrh kurzů a ceník (jarní semestr 2018)

Podmínky zápisu pro nové studenty:

Před zápisem do vašeho prvního kurzu na Alliance Française vám nabízíme individuální jazykový audit. Tento audit je zcela zdarma a obsahuje:

  • vstupní test
  • individuální pohovor s lektorem (po vyhodnocení testu budete kontaktováni k dojednání termínu pohovoru)

Ke stažení: vstupní test

Jaký je postup při vyplňování testu?
Krok č. 1: Vyplňte test přímo ve svém počítači.
Krok č. 2: Vyplněný test uložte do formátu PDF.
Krok č. 3: PDF dokument zašlete e-mailem na info@afbrno.cz nebo jej vytiskněte a odevzdejte v kanceláři AF.

Pozn.: Individuální jazykový audit se netýká zájemců o následující kurzy:

  • kurzy A1.A nebo A1.1 (úplní začátečníci)
  • kurzy pro děti a mládež
  • specializované kurzy a tematické semináře

Tito zájemci a dále ti, kteří již vyplnili vstupní test a absolvovali individuální pohovor, se mohou do kurzu přihlásit:

  • prezenčně přímo v kanceláři AF, nebo
  • on-line vyplněním interaktivního přihláškového formuláře (viz níže)

Ve spodní části interaktivního přihláškového formuláře prosím nezapomeňte vybrat kurz, do kterého se chcete přihlásit, a odeslat formulář stisknutím tlačítka „Potvrdit“.

Do pěti pracovních dnů vám zašleme e-mailem potvrzení o přijetí přihlášky do vámi zvoleného kurzu a informace o způsobu úhrady kurzovného.

V případě uplatnění slevy (průkazka ISIC, ITIC a MUNIE) prosím zašlete na info@afbrno.cz kopii platné průkazky nebo předložte tuto průkazku (rozhodnete-li se platit v hotovosti nebo kartou).

Způsob úhrady kurzovného

  • bankovním převodem - údaje k platbě vám budou zaslány e-mailem včetně variabilního symbolu k identifikaci vaší platby
  • v hotovosti či kartou - v kanceláři AF
  • na fakturu - při platbě na fakturu je třeba zaslat podepsanou objednávku obsahující fakturační údaje (název firmy, adresa, IČO, DIČ, předmět objednávky a jméno studenta)

Ke stažení: Obchodní podmínky (jarní semestr 2018)